مسیر کسب‌وکار رسام > بلاگ > آیا خرید فالوور و لایک اینستاگرام منطقی است؟

آیا خرید فالوور و لایک اینستاگرام منطقی است؟

برخی از کاربران فالوور و لایک اینستاگرام را خریداری می‌کنند و برخی هنوز برای خرید شک دارند، اما خطرات آن چیست و آیا ارزش پرداخت احتمالی را دارد؟در این پست به مزایا و معایب خرید فالوور و لایک اینستاگرام می‌پردازیم و این که اینستاگرام در مورد خرید فالوور و لایک چه می‌گوید؟

قبل از این که دلایل خرید یا نخریدن فالوور و لایک‌ها را بررسی کنیم ببینیم که اینستاگرام در این مورد چه نظری دارد؟

اینستاگرام در این باره در دستورالعمل‌های خود می‌گوید:

“تعاملات معنادار و واقعی را تقویت کنید. با اجتناب از جمع‌آوری مصنوعی لایک، فالوور، اشتراک‌گذاری، نظرات یا محتوای تکراری، یا تماس مکرر با افراد برای مقاصد تجاری بدون رضایت آن‌ها، به ما کمک کنید از هرزنامه‌ها(اسپم) دور بمانیم.

در ازای لایک، فالوور، کامنت یا دیگر خدمات، پول یا هدایایی پیشنهاد نکنید.

محتوایی را که شامل تبلیغ، تشویق، تسهیل یا درخواست برای ارسال نظرات انبوه یا برای رتبه‌بندی‌ از طریق کاربران جعلی است، پست نکنید.”

اگر قوانین اینستاگرام را نقض کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟

به طور خلاصه، اینستاگرام می‌تواند شما و محتوایتان را طبق شرایط آن‌ها از اینستاگرام و فیسبوک حذف کند.

“اگر فکر کنیم شرایط استفاده، خط‌مشی‌های ما از جمله دستورالعمل‌ها  نقض می‌شود طبق قانون مجاز یا ملزم به حذف محتوای نقض‌کننده هستیم، می‌توانیم هر محتوا یا اطلاعاتی را که در سرویس به اشتراک گذاشته می‌شود حذف کنیم.

با خرید فالوور چه اتفاقی می‌افتد؟

در یک آزمایش، یک آژانس بازاریابی به نام Mediakix با استفاده از عکسبرداری و انتشار عکس‌هایی، یک حساب «اینفلوئنسر» ایجاد کرد.آن‌ها اقدام به خرید فالوور برای اکانت کردند، اما فالوورهای پولی با حساب‌ها تعاملی نداشتند، بنابراین آژانس مجبور شد لایک و کامنت را نیز بخرد. در نتیجه تعداد فالوورهای پیج ذکر شده افزایش یافت.

اما این به این معنی نیست که با خریدن تمام گزینه‌ها پیج شما پیشرفت خواهد کرد، این کار می‌تواند به بیشتر دیده شدن شما و حتی ورود به صفحه اینستاگرام شود اما الگوریتم اینستاگرام روش‌های مختلفی را برای بررسی واکنش‌ها انجام می‌دهد و این که پیج شما با خریدن لایک و فالوور پیشرفت کند احتمال بالایی نیست و حتی ممکن باعث مسدود شدن حساب شما شود بنابراین بهتر است آن را در اولویت قرار ندهید.

مزایای خرید لایک و فالوور

  • اعداد چشم‌گیر هستند.

فرض کنید شما دنبال موضوع خاصی هستید و به چندین صفحه که شباهت محتوایی دارند مراجعه می‌کنید، احتمالا تعداد دنبال‌کننده‌ها یکی از معیارهایی که شما برای انتخاب پیج و دنبال کردن موضوع، به شمار می‌آورید همین‌طور تعداد لایک‌های بیشتر می‌تواند کاربران را بیشتر درگیر کند.

  • خرید لایک و کامنت می‌تواند به نمایش پست شما در صفحه Explore کمک کند.
  • همچنین می‌تواند شانس پست‌ شما را برای نمایش در برترین هشتگ‌ها افزایش دهد.

زیان‌های خرید فالوور و لایک

  • حذف پیج یا محتوای شما توسط اینستاگرام

اولین دلیل برای این کار این است که ایسنتاگرام این حق را پیدا می‌کند تا محتوا یا حساب شما را حذف کند که می‌تواند آسیب جدی به یک کسب‌وکار وارد کند.

  • مردم می‌توانند حساب‌هایی با تعداد لایک یا فالوور بالا که غیرواقعی هستند را تشخیص دهند.
  • حساب‌هایی که شما را دنبال یا لایک کرده‌اند ممکن در گذر زمان به دلیل عدم فعالیت حذف شوند.

بنابراین برای رشد و پیشرفت در اینستاگرام بهتر سراغ روش‌های اصولی بروید یا مدیریت پیج خود را برون‌سپاری کنید.

هم‌رسانی

برچسب‌ها:  آموزش اینستاگرام

نوشته‌های بیشتر

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

جدیدترین مطلب