مسیر کسب‌وکار رسام > بلاگ > چگونه از هشتگ‌های اینستاگرام استفاده کنیم؟

چگونه از هشتگ‌های اینستاگرام استفاده کنیم؟

یاد بگیرید چگونه از هشتگ‌های اینستاگرام برای الهام بخشیدن به محتوا، رشد فالوور و تعامل با کاربران در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. هشتگ‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به مخاطبین علاقه‌مند به یک موضوع خاص دسترسی پیدا کنید. در این پست به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید از هشتگ در اینستاگرام برای دسترسی به افراد بیشتری استفاده کنید.

هشتگ‌ها کلماتی هستند که قبل از علامت هش (#) قرار می‌گیرند. آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های وبلاگ نویسی برای دسته‌بندی محتوا بر اساس موضوع استفاده می‌شوند. در بیشتر شبکه‌ها، کاربران می‌توانند برای مشاهده محتوای بیشتر مرتبط با موضوع هشتگ، روی هشتگ‌ها کلیک کرده یا ضربه بزنند.

چرا هشتگ‌ها مهم هستند؟

هشتگ‌ها می‌توانند به شما کمک کنند به افرادی دسترسی پیدا کنید که ممکن است حساب شما را در اینستاگرام دنبال نکنند، اما هشتگ‌های خاصی را دنبال می‌کنند. هر کاری که می توانید برای افزایش بازدید خود انجام دهید بسیار مهم است.

اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا پست‌های برتر و جدیدترین پست‌های یک هشتگ را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید هشتگ‌ها را دنبال کنید تا پست های برتر را در فید خبری خود دریافت کنید. انواع محتوایی را که در پست‌های برتر برای الهام گرفتن ظاهر می‌شوند، تجزیه و تحلیل کنید. علاوه بر ایده گرفتن برای پست‌های بعدی خود، می‌توانید با پست‌های برتری که در فید خبری شما ظاهر می‌شوند، تعامل داشته باشید. این شما را با افرادی در اینستاگرام که احتمال بیشتری برای درگیر شدن با پست‌های شما دارند مرتبط می‌کند. اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که برای هر پست تا 30 هشتگ اضافه کنید. – معمولاً وقتی 31 هشتگ بزنید به شما هشدار می‌دهد. شما میتوانید تا 2200 کاراکتر برای عنوان و هشتگ خود داشته باشید. همچنین، می‌توانید هشتگ‌های خود را پس از انتشار در اولین نظر پست قرار دهید. در حالی که می‌توانید محبوب‌ترین هشتگ های مرتبط با پست خود را آزمایش کنید، باید به دنبال هشتگ‌های خاص‌تر باشید. می‌توانید از ترکیبی از هشتگ‌های محبوب، هشتگ‌های مارک‌دار و هشتگ‌های خاص‌تر و طولانی‌تر استفاده کنید.

استراتژی‌های هشتگ گذاری

اولین استفاده شناخته شده در رسانه های اجتماعی از هشتگ ها در اکتبر 2007 بود، زمانی که نیت ریدر از سن دیگو، کالیفرنیا، پیام‌های اجتماعی خود را با #SanDiegoOnFire برچسب گذاری کرد – مردم را در مورد آتش سوزی‌هایی که منطقه محلی او در آن زمان از آن رنج می‌برد آگاه کرد. توییتر اولین پلتفرمی بود که در سال 2009 به طور رسمی از هشتگ استفاده کرد، به این معنی که هر برچسبی که با # شروع می‌شد، به‌طور خودکار لینک می‌شد. طولی نکشید که اکثر شبکه‌های دیگر از هشتگ‌ها در پلتفرم خود پشتیبانی کردند. این شامل اینستاگرام نیز می‌شود که احتمالاً بیشترین میزان استفاده از هشتگ را داشته است. برخلاف توییتر که اکثر مردم توصیه می‌کنند که در یک توییت از بیش از دو یا سه هشتگ استفاده نکنید، اینستاگرام استفاده از هشتگ در مقیاس بزرگ را تشویق می‌کند. معمولاً افراد تا 20 هشتگ را در یک پست قرار می دهند و بسیاری از آنها از حداکثر مجاز استفاده می‌کنند.

در اینستاگرام، نه تنها می‌توانید به پست‌های خود هشتگ اضافه کنید، بلکه می‌توانید هشتگ‌ها را دنبال کنید تا محتوای مرتبط با علایق خود را کشف کنید. آنها به عنوان یک ابزار فوق العاده برای یافتن محتوای جدیدی که دوست دارید، و همچنین ارائه محتوای شما در مقابل افرادی که آن را دوست دارند، عمل می‌کنند. همچنین از هشتگ‌ها می‌توان برای گروه‌بندی محتوای خود استفاده کرد. اگر در حال شروع یک کمپین یا پروژه خاص هستید، می توانید از یک هشتگ منحصر به فرد برای گره زدن همه پست‌های مرتبط خود به یکدیگر استفاده کنید. برای افزودن هشتگ به یک پست، به سادگی یک علامت و به دنبال آن کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی خود را بدون فاصله تایپ کنید. متوجه خواهید شد که هشتگ‌های محبوب هنگام تایپ ظاهر می‌شوند، از جمله تعداد پست‌هایی که از هشتگ استفاده می‌کنند.

از چند هشتگ بهتر است استفاده کنیم؟

حقیقت این است که هیچ پاسخ تایید شده‌ای وجود ندارد. می‌توانید مطالعه‌ای بیابید که از هر ایده، از استفاده از 1-3، تا تمام 30 مورد پشتیبانی می‌کند. اما در اینجا چند مورد از مطالعات برتر وجود دارد که به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید چه چیزی را امتحان کنید. پست های برندها هشتگ کمی دارند یک مطالعه از Sprout Social نشان داد که پست های برندهایی که بهترین عملکرد را داشتند فقط 1 تا 3 هشتگ در آنها وجود داشت. اکثر برندها از 2 تا 5 استفاده می‌کنند و موفقیت پست در صورت استفاده از 10 یا بیشتر به دست می‌آید. اما زمانی که معیار اندازه‌گیری‌شده، تعامل بود تا رسیدن به کاربران بیشتر، تصویر کمی متفاوت بود. در اینجا، استفاده از 7-15 هشتگ به نظر بهترین کارایی را داشت. تعداد فالوورهای شما می‌تواند در تصمیم‌گیری کمک کند مطالعه دیگری توسط Social Insider به تعداد پست‌ها و تعداد فالوورها پرداخته است. آنها دریافتند که: اکانت هایی با زیر 5 هزار دنبال کننده با 6 هشتگ در عنوان بهترین عملکرد را داشتند اکانت هایی با 5-10 هزار فالوور با 5 هشتگ در کامنت اول بهترین عملکرد را داشتند اکانت هایی با 10-50 هزار فالوور با 2 هشتگ در پست بهترین عملکرد را داشتند اکانت هایی با 50 تا 100 هزار فالوور با 8 هشتگ در پست بهترین عملکرد را داشتند اکانت هایی با بیش از 100 هزار فالوور با 6 هشتگ در کامنت اول بهترین عملکرد را داشتند.

اگر یک کپشن جذاب با یک دعوت به اقدام(Call to Action) یا سوال نوشته‌اید (لطفاً انجام دهید!)، ممکن است حواس افراد با انبوهی از هشتگ‌ها پرت شود و فراموش کنند که اقدام مورد نظر شما را انجام دهند. به همین دلیل است که هشتگ‌های اینستاگرام در نظرات به جای کپشن توصیه می‌شود.

هم‌رسانی

برچسب‌ها:  آموزش اینستاگرام

نوشته‌های بیشتر

guest
1 دیدگاه
بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
تازه‌ترین قدیمی ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

جدیدترین مطلب