بازاریابی پیامکی دیگر اتلاف وقت نیست: نکات استفاده و دریافت پنل اس ام اس

چهل و شش درصد از مردم می گویند حتی قبل از اینکه از رختخواب بیرون بیایند، تلفن خود را چک می‌کنند. مردم تلفن‌های خود را در دست نگه می‌دارند و همیشه آماده هستند تا از آن‌ها برای یافتن اطلاعات یا بررسی آخرین اخبار رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند.

به‌علاوه، نرخ باز کردن پیامک‌ها بسیار بیشتر از ایمیل است – 98 درصد در مقابل فقط 20 درصد برای ایمیل.

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی ارسال کمپین های تبلیغاتی یا پیام‌های تجاری برای اهداف بازاریابی با استفاده از پیام های متنی (SMS) است.

از آنجایی که مردم بیشتر به تلفن‌های خود وابسته هستند، پیام‌های متنی به مستقیم‌ترین خط تماس تبدیل می‌شوند. این امر بازاریابی پیامکی را به یکی از مؤثرترین اشکال برقراری ارتباط با مشتریان در صورت انجام صحیح تبدیل کرده است.

پیامک‌ها چه سودی دارند؟

  • به عنوان مهم‌ترین مزیت، ارسال پیامک بهترین نرخ تعامل را در بین همه رسانه‌ها دارد، ایمیل‌ها ممکن است روزها خوانده نشوند، تماس‌های تلفنی ممکن است بدون پاسخ بمانند، اما پیام‌های متنی تقریباً همیشه بلافاصله پس از ارسال خوانده می‌شوند.
  • به طور کلی، بازاریابی تلفن همراه سریع است. هنگامی که “ارسال” را فشار دهید، پیام شما فوراً به مقصد می‌رسد.

    می توانید یک کمپین راه اندازی کنید و در عرض چند دقیقه صدها کلیک داشته باشید.

  • پیامک‌ها برای بازارهای نوظهور عالی هستند: اگر کسب و کار شما تلاش می‌کند درمناطقی فعالیت ‌کند که داده گران است واینترنت کمتر استفاده می‌شود ، پیامک کانال بسیار بهتری برای برقراری ارتباط اطلاعات است.
  • و…

 

از سامانه‌های پیامکی چگونه استفاده می‌شود؟

        1-ساخت و مدیریت کمپین

 پیام‌های کمپین، پیام های متنی ارسال انبوه هستند. آنها معمولاً برای تبلیغات (تخفیف، فروش ویژه و غیره) یا دادن اطلاعات (جزئیات رویداد، بروزرسانی، هشدارهای آب و هوا و…) استفاده می‌شوند.

        2-پیامک‌های تراکنشی

پیام‌های تراکنشی پیام‌های «تکی» هستند که توسط یک رویداد یا رفتار خاص ایجاد می‌شوند. نمونه‌ای از این می تواند تأیید سفارش یا اعلام زمان ارسال برای خرید آنلاین باشد. این پیام ها اطلاعات مرتبط را به موقع به یک فرد منتقل می‌کنند.

پنل ارسال پیامک برای چه مواردی استفاده می شود؟

  • کوپن ها و تبلیغات یک راه عالی برای هدایت افراد بیشتری به فروشگاه یا وب سایت شما هستند. اگر در حال انجام یک فروش یا تبلیغات با زمان محدود هستید، بدیهی است که می خواهید تا آنجا که ممکن است افراد بیشتری در مورد آن بشنوند.
  • یادآوری قرار: اگر کسب‌وکار شما به قرارهای برنامه‌ریزی‌شده نیاز دارد، پس از اینکه مشتریان زمان‌های قرار ملاقات را فراموش می‌کنند و دیر حاضر می‌شوند، ناامید می‌شوید. حتی ناامید کننده‌تر، زمانی است که مشتریان اصلاً حاضر نمی‌شوند.این نه تنها برنامه شما را از بین می‌برد، بلکه زمان شما را نیز تلف می‌کند. این بدان معناست که شما ممکن است قرارهای دیگر را رد کرده باشید زیرا آن زمان قرار ملاقات گرفته شده است. ارسال پیام‌های متنی یادآور راهی فوق‌العاده برای اطمینان از این است که افراد قرارهای خود را فراموش نمی‌کنند و در زمان مناسب حاضر می‌شوند.
  • هشدارها و رویدادهای زمان‌بندی نشده داخلی: اگر تعداد زیادی کارمند دارید، ارسال پیام‌های فوری (تعطیلی دفتر، به‌روزرسانی‌های اضطراری و …) به یکباره برای همه دشوار است. می‌توانید برای آن‌ها ایمیل بفرستید، اما ممکن است آن را نبینند، پیامک یک راه عالی برای تضمین این است که همه پیام شما را به موقع دریافت می‌کنند.

سامانه رسام پیامک

با ثبت نام در پنل پیامکی ما می‌توانید پیام‌های تراکنشی و کمپین ارسال کنید و گزارشات آن را با دقت رصد کنید.

می‌توانید ویژگی‌های بیشتر را در این برگه مشاهده کنید.

هم‌رسانی

برچسب‌ها:  پیامک

نوشته‌های بیشتر

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

جدیدترین مطلب