چرا ادمین اینستاگرام استخدام کنیم؟ | دلایل و روش‌ها

سپردن مدیریت پیج اینستاگرام به ادمین می‌تواند تاثیر مهم بر پیشرفت کسب‌وکار شما بگذارد، این اثر می‌تواند بسیار مثبت یا حتی کاملا برعکس باشد، دانستن دلایل استخدام ادمین اینستاگرام و روش‌هایی که طبق آن می‌توانید یک ادمین ماهر را به کار بگیرید، یک گام ضروری قبل از شروع حرکت است.

پیش از این که مزایای به کارگیری ادمین اینستاگرام را بررسی کنیم، بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که چرا این ایده از ذهن ما عبور کرد که به سراغ یک ادمین برای مدیریت پیج اینستاگرام برویم؟ آیا این کار توسط خودمان قابل انجام نبود؟ آیا این کار ارزش هزینه کردن دارد؟ و …

جواب تا حد زیادی به خودمان بستگی دارد، وقتی که حس می‌کنیم زمان کافی برای مدیریت صفحه اجتماعی خود نداریم یا استراتژی‌های ما بازده خوبی نداشتند، در این جا است که احساس می‌کنیم از رقبای خود عقب هستیم.

استخدام ادمین اینستاگرام یک راه عالی برای پیشرفت پیج اجتماعی است، مدیریت درست صفحه اجتماعی کانال‌های بازاریابی زیادی را باز می‌کند و یک سود بالقوه به شمار می‌رود، در اینجا به برخی از سودمندی‌های آن اشاره می‌کنیم.

1-استراتژی درست برای موفقیت

چه زمانی باید اقدام به انتشار محتوا کنید؟ بر کدام موضوع باید تمرکز کنید؟ این‌ها سوال‌هایی است که یک ادمین توانا از پس آن‌ها برمی‌آید، این عناصر در قالب یک استراتژی در برنامه کاری قرار می‌گیرد تا اولین قدم برای پیشرفت صفحه اجتماعی برداشته شود.

2- اینستاگرام در اولویت است.

اگر آن قدر شلوغ هستید که وقت نمی‌کنید حتی ایسنتاگرام را باز کنید یا آن را در اولویت‌های آخر قرار داده‌اید، می‌توانید مطمئن باشید که یک ادمین کاربلد آن را در اولویت اولش قرار می‌دهد، دیگر نگران زمان‌بندی ارسال محتوا نمی‌شوید در عوض محتوای شما در زمان‌بندی درست ارسال می‌شود.

3- آگاهی از نیازهای برند

یک بازاریاب خوب در شبکه‌های اجتماعی انواع مختلف محتوایی که کاربران مایل به دیدن آن هستند را درک می‌کند، این همان چیزی است که با عنوان محتوای با ارزش شناخته می‌شود. گاهی یک پست اثرگذار با ارزش‌تر از ده‌ها پست است که نیاز کاربران را دنبال نمی‌کند.

4- شکست دادن رقبا

همه رقبای شما افرادی دقیق و وقت‌شناس نیستند، ممکن است اینستاگرام در اولویت اول آن‌ها نباشد و یا حتی اصول مدیریت حرفه‌ای صفحه را ندانند، به کارگیری ادمین به طور بالقوه شما را از تعدادی از رقبا پیش می‌اندازد.

ادمین ماهر به سراغ رقبای تاثیرگذار نیز می‌رود تا دلایل موفقیت آن‌ها را بداند. کارهایی که آن‌ها انجام می‌دهند می‌تواند الگویی بر استراتژی ترسیم شده باشد. این دانش مستقیما بر پیشرفت کسب‌وکار موثر است.

5- زمان پاسخگویی سریعتر برای مشتریان شما

مردم همیشه قبل از خرید پاسخ می‌خواهند تا تجربه خوبی داشته باشند، آن‌ها معمولا خیلی صبر نمی‌کنند و به سراغ دیگران می‌روند. داشتن یک مدیر پیج اجتماعی که درخواست‌های مشتریان را در زمان مناسب جواب می‌دهد، به جلوگیری از رفتن مشتریان کمک می‌کند.

6- مدیریت صفحه اجتماعی وظیفه مدیر نیست.

تجربه کاربری برای مشتریان اهمیت بسیاری دارد به طوری که ممکن است حتی نکات جزیی نیز در اعتماد مشتری اثرگذار باشد، همان‌طور در که در بالا گفتیم یک مدیر به نسبت مشغله‌هایی که دارد نمی‌تواند اینستاگرام را در اولویت اول خود قرار دهد. بنابراین استخدام یک ادمین فارغ از تمام مزایایی که دارد سبب آزاد شدن وقت بیشتر برای مدیر می‌شود تا به امور مهم‌تر برای پیشرفت کسب‌وکار بپردازد.

7-روابط عمومی بهتر و جذب دنبال‌کننده

تعامل و ارتباط موثر در اینستاگرام یک موضوع کلیدی است، تعامل تقریبا در همه اصول مدیریت پیج به چشم می‌خورد، در محتوا، پاسخ‌گویی، کسب اعتماد و ….صفحه‌هایی که بر تعامل با کاربران تمرکز نکرده‌اند، معمولا رتبه خود را از دست می‌دهند و رشد نمی‌کنند.

تعامل همان مسیری است که ابتدا موجب جلب توجه کاربران می‌شود، آن‌ها نسبت به برند شناخت پیدا می‌کنند و ممکن است آن را بپسندند؛ در نهایت کاربران علاقه‌مند به مشتری تبدیل می‌شوند.

8- تعامل با اینفلوئنسرها

ادمین‌های اینستاگرام افراد موثر و شناخته شده در ارتباط با برند شما را شناسایی  و سعی می‌کنند از محبوبیت آن‌ها به نفع خود استفاده کنند. اینفلوئنسرها می‌توانند نقش مهمی در تقویت استراتژی محتوا داشته باشند.

9- صرفه‌جویی در پول

در نگاه اول شاید استخدام ادمین هزینه‌بر به نظر برسد اما می‌تواند به شکل چشمگیری از هزینه‌های اضافی کم کند، مخصوصا اگر یک ادمین متخصص به تبلیغات دیجیتال را به کار بگیرید. آن‌ها می‌دانند چگونه از قدرت تبلیغات و بازاریابی بهره بگیرند.

10- برای کارهای مهم زمان به دست می‌آورید

داشتن یک ادمین متخصص اینستاگرام به این معنی است که شما دیگر برای مدیریت پیج خود دچار استرس نمی‌شوید. می‌توانید رشد برند خود در اینستاگرام را نظاره‌گر باشید و در همین حال گام‌های موثر دیگری برای پیشرفت کسب‌وکار خود بردارید.

استخدام ادمین اینستاگرام

مسیر کسب‌وکار رسام به شما کمک می‌کند تا راه پیشرفت کسب‌وکار خود را پیدا کنید، علاوه بر مشاوره رایگان می‌توانید استراتژی و برنامه برند خود را دریافت کنید.

ما در تیم خود از ادمین‌های باتجربه استفاده می‌کنیم، برای راهنمایی بیشتر و استخدام ادمین اینستاگرام با ما در ارتباط بشید.

هم‌رسانی

برچسب‌ها:  آموزش اینستاگرام

نوشته‌های بیشتر

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

جدیدترین مطلب